Kedves Olvasók!
A blog célját összefoglaltuk az oldaldobozban, ehhez nincs mit hozzátenni. Mi a Hérosz FM Kft. (amely a Hérosz Zrt. leányvállalata) által üzemeltetett Schönherz Zoltán Kollégium lakói vagyunk, ám bárkitől, szerte az országból várunk történeteket. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy szalonképesen, a realitások talaján maradva fogalmazzunk, mert csak így van értelme, másként nem vesznek komolyan. A leveleket (terjedelmi okok miatt) néha szerkesztve, a küldő személyazonosságának titokban tartásával közöljük, opcionálisan nick-kel. Írjátok bele a kollégium és az üzemeltető nevét mindenképpen.
Tudjuk, hogy az emberek hajlamosabbak leírni a negatív tapasztalataikat, ezért valószínűleg túlsúlyban lesznek a blogban a negatív történetek. Ez nem szándékos, minden beérkező pozitív tapasztalatot ugyanúgy közzéteszünk.
Ha nem érted, miért van erre szükség, olvasd el ezt a cikket.
Félreértés ne essék: nem a károkozások kifizetése ellen vagyunk, ez természetesen jogos követelése az üzemeltetőnek. A gond ott van, amikor az amortizációt (értsd: rendes használat közben történő leromlást) is a kollégistákkal akarják megfizettetni. Nem is beszélve az olyan esetekről, amikor a kiköltözőt elküldik, hogy aznap már nem lehet kiköltözni (holott időben ott volt), másnap pedig fizettetnek vele, mert nem a saját időpontjában költözik ki. Igen, ilyen is volt.
Mi abban bízunk, hogy az üzemeltetőknek fontos, hogy mit dob ki a kereső, ha valaki a nevükre rákeres. Reméljük, hogy az elkövetkező években normalizálódik a helyzet, és a PPP kollégiumok üzemeltetői észbekapnak. Volt már olyan kollégista, aki saját bevallása szerint beperelte őket, és létezik a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság is - ilyen gyenge lábakon álló követelésekkel pedig nem kétséges, ki kerül ki vesztesen.